Informasjon om reklamasjoner hos MerLykke AS

Vi ønsker at du skal være fornøyd med dine kjøp hos oss! Har du mottatt en pakke eller et produkt som har mangler, er skadet, eller hvor elektronikk og funksjoner ikke fungerer som de skal? Da hjelper vi deg gjerne.

Slik registrerer du en reklamasjon

Send en e-post til [email protected], og merk e-posten med Reklamasjon og ditt ordrenummer.

Beskriv problemet så tydelig som mulig, og legg gjerne ved bilder som viser feilen, mangelen eller skaden.

Når vi har mottatt din henvendelse, vil vi kontakte deg via e-post med videre informasjon. Du vil også motta et reklamasjonsdokument og en fraktseddel for retur.

Skadet pakke ved levering

Dersom pakken eller produktet er skadet under transport, skal du melde fra om dette til utleveringsstedet umiddelbart.
Husk å:

Ta bilder av skaden.

Få en skriftlig bekreftelse på skaden fra posten eller utleveringsstedet.

Send deretter reklamasjonen til oss sammen med bilder og dokumentasjon.

Elektriske produkter

Dersom et elektrisk produkt ikke fungerer som forventet, anbefaler vi at du først går gjennom vår sjekkliste for elektriske produkter.
Dersom problemet vedvarer etter at sjekklisten er fulgt, kan du kontakte oss for videre hjelp.

Hvordan vi behandler reklamasjoner

Vi undersøker produktet og vurderer feilen ut fra din beskrivelse.

Normalt vil vi sende deg et nytt produkt så snart reklamasjonen er godkjent.

Dersom produktet er utsolgt, kontakter vi deg for å tilby en tilsvarende erstatning.

I enkelte tilfeller kan vi tilby prisreduksjon eller refusjon av varekostnaden.

Når reklamasjonen ikke blir godkjent

Vi vurderer alle reklamasjoner nøye basert på den informasjonen du gir.
Dersom produktet:

Viser seg å være feilfritt,

Er brukt feilaktig,

Har blitt skadet av ytre påvirkning,

Eller har blitt oppbevart på feil måte,

vil reklamasjonen bli avvist.
I slike tilfeller kan du bli belastet for undersøkelseskostnader, håndtering og returfrakt.

Retur av produkter

Du er ansvarlig for at produktene returneres godt pakket og uskadd.
Husk å legge ved det utfylte reklamasjonsdokumentet i pakken.

Bruk fraktseddelen du får fra oss, eller send returen til:

MerLykke AS
Postboks 81
1201 Oslo


MerLykke AS er et norsk selskap med lang erfaring i bransjen, og vi brenner for å hjelpe mennesker til et bedre samliv. Sexleketøy er for alle, og vårt mål er å tilby en lærerik, spennende og morsom vei til mer lyst, glede og lidenskap. Vi er stolte av å være en trygg aktør innen sexartikler, sexhjelpemidler og erotiske produkter. Her i vår sexbutikk på nett finner du et bredt sortiment av sexleketøy, nøye utvalgt for å sikre høy kvalitet, bra funksjoner og maks stimulering. Vi bruker tid på å finne de beste produktene og tilbyr personlig kundeservice som setter dine behov og ønsker først. Hos oss finner du alt fra klassiske favoritter til spennende nyheter – alltid diskret, trygt og med fokus på kvalitet. Vi har solid og veldig lang erfaring innen homeparty og dildoparty, og skaper uforglemmelige stunder fylt med latter, læring, inspirasjon og shopping. Vi søker alltid nye kvinnelige selgere i hele landet som vil være med og spre glede og lidenskap sammen med oss. Som dildoselger hos MerLykke AS blir du en del av et morsomt og givende konsept og samtidi får du en lønnsom ekstrajobb.

Meld deg på vårt populære nyhetsbrev!
Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Klarna Payment with Nets Payment with Vipps

© 2025 MerLykke.no Powered by Quickbutik